ART HOLMEN

Velkommen til ART Holmen .

Velko hermmen til nyåpnet Art musikal & ballettskole avdeling Holmen.
Lokalene våre ligger i Holmensenteret med 2 store saler og stort oppholdsrom hvor man kan sitte å vente.

Vi kan tilbyr  Musikalkurs - sang & danse klasser i alder fra 4 - 18 år.

Har du en drøm om å stå på de store  teatrene i Norge må du gå på ART.
Vi har hvert år flere ti talls barn med i de profersjonelle oppsetningene på de forskjellige scenene i Oslo og sommerspel.

OPPSTART HOLMEN 15. januar 2024
Alle kurs er 14.-15. ganger innkludert forestilling

Musikalkurs med Manus og roller (to instruktører)

Forestilling for alle dansekurs

45.min = 2600,-
60.min = 3000,-
90.min = 3500,-
60.min Musikalkurs = 3550,- (Manus og roller) to instruktører.

NB! Alle musikalkurs og vokalkurs har kun lokal forestillinger på Holmen.

Holmen senter Adresse: Vogellund 6 , 1394 Nesbru

ART holder til i u.etg.

Gratis prøvedans 1. uke om det er ledige plasser
KOM Å DANS MED OSS; BARE MØT OPP

Velkommen til vår fantastiske musikal og ballettskole Art på Holmen senteret.
Art ble etablert i 2003 og dette er den tredje avdelingen vi åpner.

Hvis du drømmer om å uttrykke deg gjennom bevegelse og musikk, er dette stedet for deg.
Vårt erfarne og lidenskapelige team av instruktører er dedikert til å veilede og inspirere deg .
Enten du er en nybegynner eller en erfaren utøver som ønsker å ta ferdighetene dine til neste nivå, vil vi tilpasse undervisningen for å møte dine behov.

Ved vår skole vil du oppdage en hel verden av uttrykk gjennom dans, sang og teater. Du vil lære teknikker, utvikle styrke og fleksibilitet, og få muligheten til å uttrykke deg gjennom koreografier som vil fange publikums oppmerksomhet.

Våre sangklasser vil hjelpe deg med å utvikle din stemme og musikalitet. Du vil lære forskjellige vokalteknikker, arbeide med harmonier og utforske en rekke sjangre.

På Art er vi også opptatt av å skape et støttende og inkluderende fellesskap. Vi har årlig audition til musikal og dansekompanier for de som vil legge en ekstra innsats og lidenskap.

Uansett om du ønsker å følge en profesjonell karriere innen scenekunst, eller bare ønsker å uttrykke deg og ha det gøy, er vår danseskole det rette stedet for deg. Vi er her for å hjelpe deg med å oppdage ditt fulle potensial og utfolde deg som artist.

Bli med oss ​​i dag og oppdag den utrolige verdenen av dans, sang og teater. La oss sammen skape magiske øyeblikk og minner som vil vare livet ut. Ved vår danseskole kan du virkelig finne din stemme, uttrykke din lidenskap og skape kunst som vil bevege hjertene til alle som ser på.

Velkommen til ART, hvor drømmer blir til virkelighet!

Gammel Timeplan Holmen høsten 2023 klikk