ART JULESHOW

Hei alle elever og foresatte ved Art musikal & ballettskole

Elevforestilling 9. - 10. Des 2024

HER VIL DERE FINNE HVILKEN DAG OG TID DITT BARN SKAL DANSE
Dette er riktig rekkefølge på forestillingene

OBS: Flere har prøver på scenen  Lørdag 7. des og søndag 8. des

BILLETTSALG- Ticketmaster.no: 815 33 133
Pris:270,-

Billettlink er her

Mandag 9. des  2 forestillinger:

Tirsdag 10. des 2 forestillinger:

• Alle musikalkurs på Art skal i tillegg til Chateau Neuf (her vises kun en dans), ha sin egen forestilling hvor de vil vise hele stykket sitt.

SE HER: LOKALE MUSIKAL FORESTILLINGER PÅ ART

• På Chateau Neuf vises kun en dans som resten av skolen. Noen kurs er satt sammen av ulike grunner.

Barn under 5 år er gratis (må sitte på fanget.)

NB! Har du kjøpt billetter til en forestilling, men har barn på to  forestillinger kan du sender en mail til billetter@neuf.no

Siste frist for å bytte til nye billetter er 1. desember (max 4 billetter kan byttes inn) Billetter kan ikke byttes i luken lenger, dette må gjøres før 1. mai.

• GARDEROBEPLIKT

Alle må henge fra seg yttertøy i garderoben i foajeen, dette koster ikke noe og er bemannet under hele forestillingen.

HVIS DU HAR BARN PÅ FLERE FORESTILLINGER
    ART BYTTE BILLETTER JUL 2024:

• Alle billettbytter må meldes inn før 1. desember - det vil da si at sender du ETTER 30. november så får du ikke byttet inn billettene.

Ikke kjøp egne billetter til ekstra forestilling, dersom du ikke får svar med en gang.

Billettluken ved Chateau Neuf skal få byttet inn alt som meldes inn før fristen, men det er mange forespørsler og det tar tid.

Dersom du fortsatt ikke har fått noe svar innen 7.desember kan du ringe/mase til billettluken.

Om uhellet er ute og du kjøper egne billetter til ekstra forestillinger kan vi ikke endre eller refundere dette.

Du vil bli tildelt de beste plassene som er ledig - det går ikke an å ønske seg spesifikke plasser.

Når du skal melde inn billettbytte skal du fylle inn denne infoen i mailen du sender til billetter@neuf.no

• Ordrenummer på kjøp.
  • Mail til den som skal ha gratisbillettene sendt til seg.
  • Hvilken dag og forestilling du ønsker gratisbilletter til.